PROVOZ STRÁNEK UKONČEN

02.12.2013 13:40

    Dobrý den Vám všem pravidelným i nepravidelným návštěvníkům těchto stránek. S lítostí Vám musím oznámit, že provoz těchto stránek je k tomuto dni, 2. prosince 2013, ukončen.

    Důvodem je nejen čas, jeho nedostatek, ale i fakt, že se chovu pralesniček již tolik nevěnuji a ve své podstatě s ním končím. Dalším důvodem je fakt, že jsem tyto stránky stejně nedokázal naplnit texty tak, jak bych chtěl a celkově sestupný trend mého zájmu o teraristiku jako takovou. Ne, že by se láska ke zvířatům u mě stala druhořadou, spíše naopak. Tak nějak osobně dávám přednost setkávání se se zvířaty v jejich přirozeném prostředí, s čímž souvisí i jejich ochrana a mnohokrát jsem se již přesvědčil, že s tím teraristika má v našich podmínkách jen pramálo společného.

    Poslední dobou jsem si ale našel čas na tvorbu jiného projektu, který mne naplňuje a který bych Vám zde brzy rád představil. Je to poněkud z jiného soudku, ale třeba to někoho z Vás zaujme.

    A teď už k tomu, co toto ukončení provozu fakticky znamená. Obsah stránek byl smazán a nebude obnoven, ponechám jen sekci s odkazy. S dotazy ohledně teraristiky a pralesniček se obraťte prosím na jiné - v sekci odkazů je možnost spojit se s mnoha jinými a mnohem erudovanějšími lidmi, kteří Vám určitě rádi poradí.

    Po nějaké době bude tato webová prezentace zcela smazána.

    Děkuji Vám za projevenou přízeň a doufám, že se na mne nebudete příliš zlobit.

    Na konec přidávám jeden odkaz, který Vám určitě pomůže s tím, co hledáte a co na těchto stránkách již nenaleznete (odkaz se otevírá v novém okně):

www.dendroboard.com/forum/